Praktische informatie

Breng steeds uw identiteitskaart, de kids ID of ISI+ kaart mee op consultatie

Goede afspraken maken goede vrienden

Praktische informatie en nieuwe huisregels Huisartsenpraktijk Hoge Linde vanaf 1/11/2021.

Huisartsenpraktijk Hoge Linde verhuist vanaf 8/11/2021 naar haar vroegere locatie, Hanenstraat 191 te Buggenhout. Onze contactgegevens blijven verder ongewijzigd:

Adres: Huisartsenpraktijk Hoge Linde
            Hanenstraat 191
            9255 Buggenhout

Tel: 052/33.39.40

Email: praktijk@huisartsenhogelinde.be

Website: www.huisartsenhogelinde.be


Het secretariaat is steeds bereikbaar van 8u – 11u en van 17u – 19u.

In de namiddag zal de dokter op huisbezoek zijn en is er geen mogelijkheid om telefonisch afspraken te maken of uitslagen door te geven. Enkel dringende oproepen kunnen beantwoord worden tijdens deze periode.

Op woensdag is de praktijk gesloten. In dringende gevallen kunt u steeds terecht bij de weekwachtdienst op het telefoonnummer 052/340.380.

Hieronder vindt u alvast het nieuwe weekschema van Dr. De Brandt Kirsten:


Consultatie


Consultatie

 Maandag

8u – 11u

Huisbezoeken

17u – 19u

 Dinsdag

8u – 11u

Huisbezoeken

17u – 19u

 Woensdag

-

-

-

 Donderdag

8u – 11u

Huisbezoeken

17u – 19u

 Vrijdag

8u – 11u

Huisbezoeken

-


Het ophalen van documenten is enkel mogelijk tijdens de consultatie uren.

Contant en mobiel betalen (ook via Payconiq) is mogelijk bij onze praktijk. Betalen met bankcontact is niet mogelijk.


Regeling nieuwe patiënten:

Enkel patiënten wiens GMD wij beheren zijn welkom in de praktijk. Bij vakantie van een collega zal de dokter ook andere patiënten opvangen. Er worden geen nieuwe patiënten meer aangenomen.


Belangrijke opmerking:

Indien u patiënt wenst te blijven bij onze huisartsenpraktijk hoeft u niets te ondernemen.
Wel moet u uw huisarts in het ziekenhuis of bij professionelen (vb: specialisten, kinesisten,…) laten aanpassen naar Dr. De Brandt Kirsten indien deze nog geregistreerd staat op naam van Dr. Heirman Isabelle. Dit is belangrijk voor de verslaggeving en opvolging.



Informatie betreffende het aanvragen van voorschriften telefonisch of per mail

Vanaf 1 juli 2022 hanteren we opnieuw ons oude systeem en is het niet meer mogelijk om telefonisch of per mail voorschriften aan te vragen.
Voorschrift(en) op = consultatie maken.

Overloop tijdens je consultatie bij de dokter of je nog voldoende voorschriften hebt.
Of plan op tijd een consultatie om je voorschrift(en) aan te vragen!

Hartelijk dank voor jullie begrip


Elektronische voorschriften medicatie

Vanaf 1/10/2021 hoeft u geen papieren voorschrift meer mee te nemen naar de apotheker. Het voorschrift wordt bij de dokter aangemaakt en elektronisch verzonden. Wanneer de apotheker uw identiteitskaart inleest zullen de gemaakte voorschriften zichtbaar zijn. Sommige voorschriften kunnen niet elektronisch verzonden worden, Voor bepaalde medicatie worden de geschreven voorschriften nog steeds gebruikt.

Waar vind ik mijn elektronische medicatie voorschriften?